Bridge-proiectare poduri

RROAD – BRIDGE

Aplicatie AutoCAD pentru proiectarea 3D a geometriei podurilor pe grinzi din beton

Face parte din pachetul de programe RROAD, pentru proiectare de drumuri si poduri.

Cu BRIDGE au fost proiectate 4 poduri pe grinzi din beton, cu 9 deschideri si alte poduri cu 1, 3 sau 4 deschideri. S-au intocmit studii sau oferte tehnice pentru pasaje cu pana la 44 deschideri.

Puteti vedea aici lista podurilor proiectate cu programul BRIDGE!

Nu trebuie sa fiti un expert in poduri!
Trebuie doar sa introduceti sau sa modificati datele de intrare, printr-un dialog (vedeti aici un exemplu)!
Podul va fi generat 3D, prin adaptarea automată la axele planului si profilul longitudinal si la datele introduse de utilizator.

Imaginati-va ca aveti de proiectat un pod complex cu urmatoarele date:
– 18 deschideri, sau nu, cu 15 deschideri pentru ca beneficiarului nu i-a placut varianta prezentata initial,
– profilul longitudinal nu este drept,
– oblicitatea difera de la o deschidere la alta,
– normal, deverele difera de la un punct la altul de pe axul podului,
– tipul de grinzi ar trebui sa fie acelasi pentru tot podul, dar nu este, sunt deschideri de lungimi diferite,
– latimea podului nu este constanta,
– azi trebuie reluata proiectarea de la inceput fiindca s-a modificat pozitia in planul topografic si apar alte conditionari privind pozitia si oblicitatea la unele infrastructuri si se modifica si lungimea deschiderilor,
– maine trebuie predate plansele si cantitatiile pentru varianta noua despre care am aflat astazi,
– ca sa fie si mai complicat, va aflati la faza de Proiect Tehnic si trebuie sa obtineti si plansele de armare si extrasul de armatura.
Va veti descurca lucrand manual, bineinteles folosind calculatoare si programe de desenare (AutoCAD, IntelliCAD)? Probabil ca nu!
Cu programul BRIDGE puteti rezolva toate problemele de mai sus! Puteti genera rapid noi variante, plecand de la un pod deja generat. Faceti numai niste modificari in datele de intrare, dati drumul la rulare si obtineti imediat plansele si cantitatiile! Examinati desenele si cantitatiile rezultate, iar daca nu convine ceva, faceti modificari in datele de intrare si lansati o noua rulare. Dupa cativa astfel de pasi veti ajunge la varianta optima.

Date de intrare:

1) un fisier DWG continand:
– vederea plana a axelor: pod, latime stanga, latime dreapta si albie; axele sunt POLYLINE formate din drepte si arce de cerc
– sectiunea longitudinala desfasurata a axului podului si a albiei
2) un fisier cu devere pe pod
3) interactiv de vor indica informatii despre deschideri: numar (nu exista limita), distante, tip infrastructuri (perpendiculare pe axul podului, tangentiale la axul albiei sau la un unghi) si rosturi
4) pentru fiecare deschidere se vor indica:
– tipul de grinda de beton prin selectare dintr-o biblioteca, rezultand automat dimensiunile aparatelor de reazem; grinzile pot avea lungime constanta sau variabila pentru o deschidere, se pot termina drept sau la unghi
– numarul grinzilor, pozitia aparatelor de reazem si dimensiunile cuzinetilor
– dimensiunile fundatiei, elevatiei, banchetei si timpanelor pilelor; elevatia poate fi dreptunghiulara, dreptunghiulara rotunjita, trapezoidala rotunjita sau formata din cilindrii; fundatia poate avea trepte si se poate sprijini pe coloane forate
– materialele, diametrele si pasii de armare 3D a elevatiei, banchetei si timpanelor pilelor
5) pentru fiecare culee se vor indica:
– dimensiunile fundatiei, elevatiei, banchetei, timpanelor, consolei de rezemare, consolei dren si ale zidului intors; fundatia poate avea trepte si se poate sprijini pe coloane forate
– se poate opta pentru zid intors sau pentru aripi; aripile sunt in continuarea elevatiei, pot avea fundatie orizontala sau inclinata si au 3 zone de pante diferite
– materialele, diametrele si pasii de armare 3D a elevatiei, banchetei, timpanelor si zidului intors
6) dimensiuni consola cale, sfert de con, placa de racordare, jgheaburi si burlane si rampe cu ziduri de tip L
7) grosimi asfalt, hidroizolatie si suprabetonare, dimensiuni trotuare (optional) si parapeti pietonali sau directionali
8) dimensiuni planse, DWG pentru indicator si textele de completare a acestuia.
9) Coordonatele STEREO70 a 2 puncte, in vederea trasarii

Date de iesire:

1) planse continand vederile 3D, plana si laterala si sectiunea desfasurata a podului
2) planse continand vederile si sectiunile pilelor si culeelor, cotate automat
3) planse continand sectiunile transversale prin culee si pile
4) planse cu armarea 3D a culeelor (bancheta, elevatie si zid intors) si pilelor (bancheta si elevatie) si extrasul de armatura – numai la versiunea profesionala
5) un fisier cu volumele tuturor pieselor
6) planse cu trasarea in coordonate STEREO70 a fundatiilor, coloanelor, consolelor suprabetonarilor, aparatelor de reazem si axului drumului – numai la versiunea profesionala
7) un fisier cu date ale geometriei suprabetonarilor, de interfata cu programul de armare automata SUPERCONCRETING
8) un fisier cu date ale geometriei aripilor, de interfata cu programul de armare automata WING.

Cerinte: Windows si AUTOCAD 2010-2019.

Se comercializeaza in 2 versiuni:
versiunea standard – nu contine armarile si trasarile – versiune utila pentru Oferta Tehnica pentru licitatii si pentru Studii de Fezabilitate,
versiunea profesionala (completa) – contine armarile si trasarile – versiune utila si pentru faza de Proiect Tehnic si Detalii de Executie.

Cumpara BRIDGE!

——————————————-
Putem colabora cu firme care proiecteaza poduri! Dumneavoastra ne trimiteti datele de intrare, iar noi vom genera desenele si listele de cantitati. Puteti  astfel, sa fiti foarte rapizi, precisi si cu cheltuieli minime, in realizarea de oferte tehnice pentru licitatii, studii de fezabilitate sau proiecte tehnice si detalii de executie! Puteti realiza usor mai multe variante! Am generat cu programul BRIDGE sute de poduri, pasaje sau viaducte!

Exemple de durate de realizare:
– pentru un pod cu o deschidere, faza SF, primiti plansele (vederi 3D, 2D, sectiuni) si cantitatiile de beton  (valori exacte) si armatura (valori estimate pentru elevatii, ziduri intoarse, radiere cu coloane forate si suprabetonare) intr-o zi!
– pentru un pod cu 3 deschideri, faza PT+DE, primiti plansele de armare (culee, pile, suprabetonari, continuizare suprabetonari, radiere cu coloane forate, cuzineti, ziduri intoarse sau aripi, ziduri L de la rampe), plansele de trasare (ax si consola pod, radiere si coloane) si detalii (grinzi prefabricate, aparate de reazem fix, placa de racordare) in 10 zile!

Trimiteti-ne datele podului dvs. si veti primi o oferta de pret!
——————————————-

Prezentari video:

Licitatie Autostrada Brasov – Tg. Mures – Cluj – Oradea, Sectiunea 3C
Bridge – Date de intrare
Bridge – armare – Date de intrare
Studiu Autostrada Sibiu-Pitesti Km00-10
Studiu Autostrada Sibiu-Pitesti Km24-30
Pila armata – Tipul 1
Pila armata – Tipul 2
Culee armata

Vezi lista tuturor prezentarilor video!

Prezentare prin imagini:

Apasati pe oricare dintre imagini si asteptati sa se deruleze prezentarea. Puteti trece la imaginea urmatoare sau anterioara, puteti opri, reporni sau iesi din prezentare, prin apasarea butoanelor corespunzatoare.